در این سایت تلاش شده است همراه با معرفی وعرضه مدرنترین و کارآمدترین ترین سیستمهای تصفیه هوا وتصفیه آب و قطعات و فیلترها و خدمات مربوط به آنها،با ارایه مطالب اجتماعی ،تاریخی و فرهنگی و اخبار علمی و ورزشی از سایتها و کانالهای اجتماعی- به انتخاب مدیر سایت -،بازدید کنندگان در استفاده از این مطالب با ما شریک گردند.امید که مورد توجه و استفاده قرار گیرد . در صورتیکه دوستان مطلب قابل استفاده ای دارند میتوانند برای مدیر سایت ارسال نمایند تا در صورت تشخیص برای استفاده دیگر دوستان در سایت قرار داده شود.

تصفیه هوا سانیو ژاپن مدل ABC-W24


تصفیه هوا سانیو ژاپن مدل ABC-W24

سانیو و دستگاه تصفیه هوا در یک نگاه :

بطور کلی دستگاه تصفیه هوا سانیو اصالتا ژاپنی بوده و از دهه 1380 وارد بازار ایران گردیده است . سانیو یکی از پرفروش ترین و خوش نام ترین دستگاه های تصفیه هوا در بازار کشور می باشد . دستگاه تصفیه هوا سانیو دارای کیفیت مطلوب و قیمت نسبتا مناسبی نسبت به سایر دستگاه های تصفیه هوا می باشد.

 

ویژگی های دستگاه تصفیه هوا سانیو :

  • دستگاه تصفیه هوا سانیو در دو مدل با قدرت تصفیه تا متراژ 120 مترمربع و تا متراژ 60 مترمربع تولید و عرضه می شوند .
  • تمامی مدل های دستگاه تصفیه هوا سانیو دارای نمایشگرهای LED جهت نمایش وضعیت کارکرد می باشند .انواع مدل های دستگاه تصفیه هوا سانیو دارای چهار مرحله فیلتر تصفیه هوا ، شاخص تغییر فیلتر ، تایمر خودکار ، مخزن آب و پیش فیلتر قابل شستشو می باشند.
  • دستگاه های تصفیه هوا سانیو دارای گارانتی 1 ساله، توسط شرکت وارد کننده می باشد.

    دستگاه تصفیه هوا سانیو

دستگاه تصفیه هوا عموما به عنوان دستگاهی سودمند برای افراد مبتلا به آلرژی و آسم و همچنین جهت از بین بردن دود سیگار و سایر آلاینده و آلودگی ها در بازار عرضه می شود ، که به دلیل داشتن فیلترهای اولیه قابلیت جذب گرد و غبار و موی انسان و حیوان را دارا می باشد.
اطلاعات و توضیحات بیشتر در خصوص هر یک از مدلهای دستگاه تصفیه هوا سانیو در صفحه محصول مربوطه همراه با قیمت و تصویر مربوطه در سایت دماتجهیز ارائه گردیده است.

آلودگی هوا از آنچه فکر می کنید خطرناک تر است

طبق آخرین تحقیقات انجام شده توسط سازمان بهداشت جهانی، میزان مرگ و میر ناشی از آلودگی هوای تهران، تنها در سال 1392 معادل 4500 نفر بوده است که اغلب این موارد در فصل پاییز و زمستان و در اثر تنفس ذرات معلق هوا و ورود آن به ریه و سپس وارد شدن این ذرات معلق به سیستم گردش خون بدن افراد در مدت 20 دقیقه! و انسداد عروق کرونری، افزایش فشار خون و نهایتا سکته قلبی اتفاق افتاده است.

وزارت بهداشت سالهاست با تکیه بر داده هایی که به آمار کیو (Q) معروف است، بر اساس شاخص های جهانی مرگ و میر ناشی از آلودگی هوای شهرهای بزرگ کشور را ثبت می کند. بر اساس این آمار، سالانه در شهر تهران بیش از 4 هزار و 400 نفر بر اثر آلودگی هوا می میرند؛ در واقع به طور متوسط در هر 24 ساعت شبانه روز، 12 نفر در تهران بر اثر تنفس آلودگی هوا به کام مرگ می روند. این آمار رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور است.

بر اساس مطالعات طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهر تهران، هر خودرو به ازای هر کیلومتر 64 گرم آلودگی تولید می نماید (هر سفر در این طرح حدود 9 کیلومتر تعیین شده است). در واقع هر خودرو به ازای هر سفر شهری بیش از 5/0 کیلوگرم آلودگی هوا تولید می کندو هر موتورسیکلت نیز در شهر تهران به اندازه خودروهای شخصی آلودگی تولید می نماید. با تکیه بر این مطالعات در تهران بیش از 16 میلیون سفر شهری انجام می شود. یعنی در هر روز 9216 تن آلودگی فقط در اثر کارکرد خودروها وارد هوای پایتخت می گردد. مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از بروز 30 تا 60 نوع مرگ و میر به ازای هر یک میلیون نفر جمعیت شهری در ایران خبر داده است.

با وجود اینکه فرآیند تصفیه هوا مانند گرمایش و سرمایش قابل لمس نیست و هنگام استفاده از دستگاه تصفیه هوا، امکان مشاهده فیزیکی بهبود کیفیت هوای محیط وجود ندارد ، اما می توان جذب و حذف ذرات معلق و دیگر آلاینده ها را توسط دستگاه تست کیفیت هوای Particle Counter و نیز با افزایش سلامت افراد حاضر و همچنین آلودگی های انباشته شده روی فیلترهای دستگاه، در مدت کمتر از دو هفته براحتی مشاهده نمود.


نتیجه گیری :

بنابراین چنانچه در شهرهای بزرگ زندگی می کنید، برای حفظ سلامتی خود و افراد خانواده خود استفاده از دستگاه تصفیه هوا شدیدا توصیه می گردد. همچنین برای بزرگترها که از یک طرف طبق عادت گذشته زندگی می کنند و در جریان خطرات جدی آلودگی هوا نیستند و از طرف دیگر به دلیل افزایش سن در معرض بیشترین آسیب ها از آلودگی هوا می باشند، اهداء دستگاه تصفیه هوای خانگی (به جای کادوهای تزئینی) می تواند اقدامی سنجیده و معقول تر باشد.

مبلغ واقعی 7,770,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,381,500 تومان

افزودن به سبد خرید
  انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 1193

اهواز-کیان پارس-بازار مرو-شماره های 70 و 71

فروشگاه سیماب عرضه کننده سیستمهای تصفیه آب و تصفیه هوا و خدمات مربوط به آنها و مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی و صنعتی میباشد. تمام حقوق مادی و معنوی این سایت مربوط به فروشگاه سیماب اهواز میباشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما