در این سایت تلاش شده است همراه با معرفی وعرضه مدرنترین و کارآمدترین ترین سیستمهای تصفیه هوا وتصفیه آب و قطعات و فیلترها و خدمات مربوط به آنها،با ارایه مطالب اجتماعی ،تاریخی و فرهنگی و اخبار علمی و ورزشی از سایتها و کانالهای اجتماعی- به انتخاب مدیر سایت -،بازدید کنندگان در استفاده از این مطالب با ما شریک گردند.امید که مورد توجه و استفاده قرار گیرد . در صورتیکه دوستان مطلب قابل استفاده ای دارند میتوانند برای مدیر سایت ارسال نمایند تا در صورت تشخیص برای استفاده دیگر دوستان در سایت قرار داده شود.

بازار مرو کیانپارس اهواز


بازار مرو کیانپارس اهواز

بازار مرو  واقع در شمالی ترین قسمت کیان پارس در اهواز، امروزه به عنوان یک بازار قدیمی، با دارا بودن ویژگیهای منحصر به فرد به بازاری نمونه و مورد علاقه شهروندان نه تنها اهوازی بلکه کل استان  تبدیل شده .ویژگیهای مهم این مرکز تجاری به شرح زیر میباشد:

1-نام و پیشینه ساخت این بازار که یک شرکت فرانسوی به همین نام میباشد و نوع سازه استفاده شده در سقف این بازار که اولین بار توسط این شرکت انجام میشد نخستین عامل توجه به این بازار است.

2-شکل ظاهری و ساختار فیزیکی بازار به صورت مستطیلی طویل با راهروی اصلی عریض و دو در و راهروی  جانبی ،علاوه بر درهای ابتدا و انتهای آن در یک طبقه،به شکلی است که در عین سادگی و امکان جریان مناسب هوا ،قدم زدن و دیدن مغازه هارا بسیار آسان و لذت بخش مینماید.

3- وجود صنوف متنوع و گوناگون در این مجتمع امکان استفاده بهینه از زمان صرف شده در بازار برای رفع چندین نیاز در یک زمان را میسر میسازد.هم اکنون صنوف متعددی شامل:لباس فروشی و تعمیر البسه ،کفش و کیف،لوازم خانگی، فروشگاههای محصولات فرهنگی،لوازم پزشکی،آزمایشگاهی و تصفیه آب و هوا،لوازم التحریر،اسباب بازی،کامپیوتر و موبایل،لوازم آشپزخانه،سیسمونی،آرایشگاه مردانه،آژانس هواپیمایی،لوازم الکتریکی،لوازم آرایشی و بهداشتی،و مجسمه فروشی در قسمت مسقف و درونی بازار،  از جمله صنوف فعال در بازار میباشند که در کنار چندین واحد عرضه مواد غذایی و ساندویچی و کبابی ومیوه فروشی و بستنی فروشی در قسمت بیرونی این بازار به فعالیت مشغولند.

4-این بازار از قدیم الایام ،تا پاسی از شب گذشته، باز میباشد و مردم با توجه به اینکه هوای منطقه در اکثر ایام سال در ساعات روز ،گرم و در تابستانها طاقت فرساست،در این ساعتها میتوانند با آرامش بیشتری و اغلب به صورت خانوادگی از امکانات صنفی و تغذیه ای این بازار بهره مند گردند.

5-وجود پارکینگ بزرگ و استثنایی در مجاورت بازار، نعمت بزرگی است که با افزایش روزافزون وسایل نقلیه،هر روز اهمیت بیشتری در اقبال مردم به این بازار پیدا میکند.و باتبدیل شدن زمینهای خالی  شرق بازار به پارکینگ موقت ،این فاکتور نمود و اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

با توجه به فاکتورهای فوق ،این بازار امروزه جزیی از بافت و فرهنگ مردم کیانپارس و کل شهر اهواز شده و علیرغم سادگی ظاهری و ظهور پی در پی پاساژهای جدید و مدرنتر در منطقه و سطح شهر هیچگاه از جایگاه و اهمیت آن کاسته نشده. اگر از مسافرین و یا شهروندانی هستید که تاکنون بازار مرو را ندیده اید یک بار به اینجا بیایید.مطمین باشیدتجربه ای دلپذیر و ماندگار خواهید داشت.

 این نوشتارو معرفی نامه در ساعت 1:17 دقیقه بامداد یکشنبه 21 آبان 96 توسط سیامک هوشنگی نگاشته و به کسبه خونگرم این بازارو شهروندان عزیز اهوازی تقدیم گردیده است.

  انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1636

اهواز-کیان پارس-بازار مرو-شماره های 70 و 71

فروشگاه سیماب عرضه کننده سیستمهای تصفیه آب و تصفیه هوا و خدمات مربوط به آنها و مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی و صنعتی میباشد. تمام حقوق مادی و معنوی این سایت مربوط به فروشگاه سیماب اهواز میباشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما