در این سایت تلاش شده است همراه با معرفی وعرضه مدرنترین و کارآمدترین ترین سیستمهای تصفیه هوا وتصفیه آب و قطعات و فیلترها و خدمات مربوط به آنها،با ارایه مطالب اجتماعی ،تاریخی و فرهنگی و اخبار علمی و ورزشی از سایتها و کانالهای اجتماعی- به انتخاب مدیر سایت -،بازدید کنندگان در استفاده از این مطالب با ما شریک گردند.امید که مورد توجه و استفاده قرار گیرد . در صورتیکه دوستان مطلب قابل استفاده ای دارند میتوانند برای مدیر سایت ارسال نمایند تا در صورت تشخیص برای استفاده دیگر دوستان در سایت قرار داده شود.

اب سردکن رومیزی سافت واتر


اب سردکن رومیزی سافت واتر

        آب سردکن سافت واتر، دو کاره بوده و قابلیت تولید آب سرد و آب جوش را دارد. برای آب سرد و آب جوش، هر کدام یک شیر برداشت جداگانه تعبیه شده است. این آب سرد کن دارای یک سینی جمع آوری پساب می باشد که می تواند آب اضافه را در خود جای دهد و ظرفیت آن حدود ۴ لیوان گنجایش دارد. یکی از مزایای آب سردکن سافت واتر این است که درون این سینی یک کلید قرمز رنگ تعبیه شده که پر شدن سینی را نشان می دهد.

به دلیل اینکه بدنه کناری آن فلزی در نظر گرفته شده، قابلیت نصب جا لیوانی آب سردکن در دو طرف آن وجود دارد.

حداقل دمای آب سردی که آب سردکن Soft Water ارائه می دهد ۶ درجه سانتی گراد و حداکثر دمای آب ۱۰ درجه سانتی گراد است که دمای مناسبی می باشد. توان تولید آب سرد آن ۲ لیتر در ساعت بوده و مصرف برق آن برای تولید آب سرد ۹۰ وات می باشد که مصرف پایینی دارد.

کلید جداگانه برای خاموش و روشن کردن آب سرد روی آبسردکن سافت واتر رومیزی تعبیه شده تا در صورتی که آب سرد را نیاز نداشتید دکمه آن را خاموش کنید. برای آب سرد یک آیکن که به شکل چراغ طراحی شده در نظر گرفته اند، تا در صورت روشن بودن چراغ وصعیت آن روشن شود. که این چراغ طراحی خاص و زیبایی دارد.

برای آب جوش این آب سردکن نیز قفل کودک قرار داده شده و آیکن قفل روی آن حک شده است. حداکثر دمای آب جوشی که در اختیار شما قرار می دهد ۹۵ درجه سانتی گراد و حداقل دمای آب ۸۵ درجه سانتی گراد می باشد. توان تولید ۵ لیتر آب جوش در هر ساعت را دارد. برای آب جوش نیز مانند آب سرد یک چراغ وضعیت طراحی شده است که روشن و خاموش بودن آب جوش را نشان می دهد، همچنین کلید جداگانه ای برای خاموش یا روشن کردن آب داغ در پشت آبسرد کن در نظر گرفته شده است.

آبسرد کن سافت واتر رومیزی مدل YLR5-6DN300A به صورت مستقیم به آب شهری وصل نمی شود، بلکه به صورت دستی تغذیه می شود. قسمت بالای آن قابلیت نصب انواع مخزن آبسردکن از جمله مخزن تصفیه دار ، مخزن سنسور دار ، مخزن آب معدنی و... را دارد.

شیرهای برداشت آب سردکن Soft Water روان بوده و کیفیت بسیار بالایی دارند به طوری که با یک دست برداشت آب به راحتی صورت می گیرد. شیر برداشت آب سرد با رنگ آبی و شیر برداشت آب داغ با رنگ قرمز طراحی شده است تا به راحتی قابل تشخیص باشد. خوشبختانه این شیرها عمومی بوده و در صورت شکستن می توانید شیرهای یدک اوریجینال را از فروشگاه سیماب خریداری و جایگزین شیر شکسته نمایید

نکته مهم در مورد هر نوع دستگاه آب سرد-جوش:

  • سطح آب داخل مخزن اصلی دستگاه نباید از حد مجاز بالاتر برود. در غیر این صورت مسیر خروج بخار آب را مسدود کرده و باعث جوش آمدن کل آب مخزن و صدمه زدن به آن می شود. همچنین سر ریز شدن آب مخزن ممکن است باعث برق گرفتگی شود. در هنگام قرار دادن هر نوع مخزن آب روی دستگاه های آب سرد-جوش، سطح آب داخل آن را کنترل نمایید.
  • مخزن آب هر نوع آب سردکن به هیچ عنوان نباید خالی بماند. خالی ماندن مخزن آب جوش باعث سوختن المنت گرمایی می شود و شامل گارانتی نخواهد شد. همچنین خالی ماندن مخزن آب سرد باعث یخ زدن مسیرهای آب سرد می شود و به دستگاه صدمه می زند.
 

مبلغ واقعی 1,750,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 1,662,500 تومان

افزودن به سبد خرید
  انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 916

اهواز-کیان پارس-بازار مرو-شماره های 70 و 71

فروشگاه سیماب عرضه کننده سیستمهای تصفیه آب و تصفیه هوا و خدمات مربوط به آنها و مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی و صنعتی میباشد. تمام حقوق مادی و معنوی این سایت مربوط به فروشگاه سیماب اهواز میباشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما