در این سایت تلاش شده است همراه با معرفی وعرضه مدرنترین و کارآمدترین ترین سیستمهای تصفیه هوا وتصفیه آب و قطعات و فیلترها و خدمات مربوط به آنها،با ارایه مطالب اجتماعی ،تاریخی و فرهنگی و اخبار علمی و ورزشی از سایتها و کانالهای اجتماعی- به انتخاب مدیر سایت -،بازدید کنندگان در استفاده از این مطالب با ما شریک گردند.امید که مورد توجه و استفاده قرار گیرد . در صورتیکه دوستان مطلب قابل استفاده ای دارند میتوانند برای مدیر سایت ارسال نمایند تا در صورت تشخیص برای استفاده دیگر دوستان در سایت قرار داده شود.

تصفیه هوا یوفو


                                                  *دستگاه تصفیه هوایufo ******

از بین برنده هرگونه ویروس، باکتری، گردو غبار، بوی نامطبوع و دود قابل استفاده در اتاق کودکان، اتاق خواب، محل کار

مناسب برای فضای 40 متر مربع

8 مرحله تصفیه موثر هوا

قابلیت طراوت بخشی، خوشبوکنندگی و دفع حشرات

مشخصات دستگاه تصفیه هوا یوفو 

یون منفی : آیا احساس آرامش بخش و تنفس راحتی که در هوای جنگل ، ارتفاعات کوهستان یا لحظات پس از رعد و برق داشته اید را به خاطر می آورید؟ دلیل این احساس لذت بخش وجود میلیون ها میلیون یون منفی پراکنده شده در هواست که متاسفانه در هوای آلوده شهرهای ما وجود ندارند.دستگاه تصفیه هوای UFO با داشتن دومولد یون منفی دستگاه را قادر میسازد تا با افزایش غلظت یون منفی، هوای تازه و احساس طراوت و سرزندگی را در فضا چندین برابر نماید. میزان غلظت یون منفی در این در این دستگاه در دو سطح قابل تنظیم است که تاثیر این یون ها را تا فاصله 9 متری امکان پذیر می سازد .

لامپ UV : لامپ UV دستگاه تصفیه هوای UFO ، با خاصیت ضدعفونی کنندگی بالا از طریق تابش نور ماوراء بنفش ساختار هرگونه باکتری، ویروس و ذرات قارچی را تخریب کرده و آنها رابه کلی از بین می برد. سیستم دفع حشرات : شما میتوانید با تهیه هر یک از انواع قرص های دفع حشرات از فروشگاه ها ، و قرار دادن آن در محفظه ویژه دستگاه تصفیه هوای UFO ،تابستان آرام و دلپذیری را بدون وجود حشرات موذی بگذرانید. این قابلیت به طور مستقل نیز قابل استفاده است.

خوشبو‌کننده هوا : مخزن تعبیه شده در پشت دستگاه را با ماده خوشبو کننده ای که به همراه دستگاه عرضه می شود پر کنید و در تمام فصول از رایحه دل انگیز گلهای بهاری در فضای زندگی یا کار خود لذت ببرید . همچنین می توانید میزان انتشار رایحه را نیز به دلخواه تنظیم کنید.

نور پردازی آبی : نور آبی دستگاه تصفیه هوا را میتوانید به وسیله دستگاه کنترل از راه دور روشن کنید تا علاوه بر نورافشانی در مکان های تاریک ، فضا را نیز به گونه ای آرامش بخش نور پردازی نماید.

دستگاه کنترل از راه دور : کلیه عملکرد های موجود در صفحه کنترل LCD از طریق دستگاه کنترل از راه دور نیز قابل دسترسی است. تنظیمات سرعت گردش هوا ، لامپ UV، دفع کننده حشرات ، نور آبی و میزان غلظت یون منفی به راحتی توسط کنترل از راه دور قابل تنظیم هستند.

صفحه کنترل LCD : شما میتوانید از صفحه کنترل جهت تنظیم سرعت گردش هوا، میزان غلظت یون منفی ، فعال سازی لامپ UV و سیستم دفع کننده حشرات استفاده کنید. همچنین می توانید دمای هوای اتاق را مشاهده و زمان خاموش شدن دستگاه را نیز تنظیم نماید.

تنظیم سرعت گردش هوا : دستگاه تصفیه هوای UFO دارای قابلیت تنظیم در 3 حالت مختلف گردش هوا است. با توجه به ابعاد اتاق و میزان آلودگی هوا می توانید حالت دلخواه را انتخاب کنید. نمایشگر زمان : نشانگر زمان بر روی صفحه LCD به شما این امکان را می دهد تا عملکرد دستگاه را بین زمانهای 6،4،2،1و8 ساعت انتخاب کنید ، به طوری که دستگاه پس از اتمام زمان انتخاب شده به طور خودکار خاموش شود.

نمایشگر دما : دستگاه تصفیه هوای UFO مجهز به سنسور دما بوده که در هر لحظه دمای اتاق را در صفحه نمایش LCD نشان می دهد. فیلتر اول ( جذب مو و کرک) ........... Pre-Filter فیلتر دوم(جذب گرد و غبار) ........... Particle-Filter فیلتر هپا ........... Hepa-Filter فیلتر کربن ........... Carbon-Filter فیلتر دی اکسید تیتانیوم ........... TIO2-Filter فیلتراسیون UV ........... UV-Filter مولد یون منفی ........... Negative-Filter

مبلغ واقعی 1,550,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 1,472,500 تومان

افزودن به سبد خرید
  انتشار : ۵ اسفند ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1513

دیدگاه های کاربران (0)

اهواز-کیان پارس-بازار مرو-شماره های 70 و 71

فروشگاه سیماب عرضه کننده سیستمهای تصفیه آب و تصفیه هوا و خدمات مربوط به آنها و مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی و صنعتی میباشد. تمام حقوق مادی و معنوی این سایت مربوط به فروشگاه سیماب اهواز میباشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما