در این سایت تلاش شده است همراه با معرفی وعرضه مدرنترین و کارآمدترین ترین سیستمهای تصفیه هوا وتصفیه آب و قطعات و فیلترها و خدمات مربوط به آنها،با ارایه مطالب اجتماعی ،تاریخی و فرهنگی و اخبار علمی و ورزشی از سایتها و کانالهای اجتماعی- به انتخاب مدیر سایت -،بازدید کنندگان در استفاده از این مطالب با ما شریک گردند.امید که مورد توجه و استفاده قرار گیرد . در صورتیکه دوستان مطلب قابل استفاده ای دارند میتوانند برای مدیر سایت ارسال نمایند تا در صورت تشخیص برای استفاده دیگر دوستان در سایت قرار داده شود.

فیلتر قلیایی


فیلتر قلیایی

Ph یک مقیاس اندازه گیری برای تعیین میزان مقدار اسیدی یا قلیایی( باز ) بودن مواد و مایعات گوناگون میباشد.این مقیاس اندازه گیری از 0 شروع می شود و به 14 ختم می شود. عدد 0 تا 6.9 مربوط به محیطهای اسیدی7 محیط خنثی و 7.1 تا 14 محیطهای قلیایی میباشد.Ph آب آشامیدنی به طور معمول بین6 تا 8.5 است . عوامل مختلفی در ایجاد این عدد Ph در آب و مواد مختلف نقش دارند از جمله باران های اسیدی که به علت آلودگی شهر های صنعتی وجود دارد و یا سنگها و مواد معدنی مختلف که آبهای زیرزمینی از روی آنها عبور می کنند.مقدار Ph آب و مواد غذایی مختلف اثرات مثبت و منفی بر روی اعضای مختلف بدن دارند که در اینجا به آنها نمی پردازیمولی مصرف آب قلیایی که Ph آن بالاتر از 7.5 باشد برای سلامتی بدن بسیار مفید است و توصیه می شود اگر از دستگاه تصفیه آب خانگی استفاده می کنید حتماً آن را به فیلتر قلیایی مجهز کنید.

فیلتر قلیایی چگونه کار می کند:

در دستگاه های  آب شیرین کن خانگی به دلیل حذف مواد و املاح  آب به صورت اسیدی در می آید در این دستگاه های تصفیه  می توان با اضافه کردن یک فیلتر قلیایی PH آب را از حالت اسیدی به قلیایی تغییر داد . یونیزاسیون  و درنتیجه قلیایی شدن آب به دو صورت انجام می گیرد:

در روش اول یونیزه شدن آب توسط عبور جریان الکتریسیته از آب صورت میگیرد. بدین معنی که وقتی آب از روی دوصفحه الکتریکی حرکت می کند به بخار تبدیل می شود. یکی از این بخارها تبدیل به آب غنی شده با هیدروژن باردار ( H+ ) می شود که به آن آب اسیدی می گویند و دیگری غنی از یون هیدروکسیل ( OH- )  می شود که به آن آب قلیایی گفته می شود . شما با نوشیدن این آب قلیایی میتوانید از خواص درمانی آن بهره مند شوید .

در روش دوم آب توسط اضافه کردن آنیون و یا کاتیون قلیایی می شود بدین صورت که در آب باید یا کاتیون هایی نظیر منیزیوم یا کلسیوم و یا آنیون هایی نظیر نمک و بیکربنات وجود داشته باشد . این کار با استفاده از فیلترهای قلیایی قابل حصول است.

برای تبدیل دستگاه آب شیرین کن 6 مرحله ای به دستگاه مولد آب قلیایی کافی است فیلتر مرحله ششم دستگاه را با فیلتر قلیایی جایگزین نمود و بدون نیاز به خرید دستگاههای گران قیمت ایونایزر(روش اول)با هزینه ای قابل قبول این نوع آب را در دسترس داشت.

 

مبلغ واقعی 125,000 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 112,500 تومان

افزودن به سبد خرید
  انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 950

اهواز-کیان پارس-بازار مرو-شماره های 70 و 71

فروشگاه سیماب عرضه کننده سیستمهای تصفیه آب و تصفیه هوا و خدمات مربوط به آنها و مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی و صنعتی میباشد. تمام حقوق مادی و معنوی این سایت مربوط به فروشگاه سیماب اهواز میباشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما