در این سایت تلاش شده است همراه با معرفی وعرضه مدرنترین و کارآمدترین ترین سیستمهای تصفیه هوا وتصفیه آب و قطعات و فیلترها و خدمات مربوط به آنها،با ارایه مطالب اجتماعی ،تاریخی و فرهنگی و اخبار علمی و ورزشی از سایتها و کانالهای اجتماعی- به انتخاب مدیر سایت -،بازدید کنندگان در استفاده از این مطالب با ما شریک گردند.امید که مورد توجه و استفاده قرار گیرد . در صورتیکه دوستان مطلب قابل استفاده ای دارند میتوانند برای مدیر سایت ارسال نمایند تا در صورت تشخیص برای استفاده دیگر دوستان در سایت قرار داده شود.

آبسردکن ميديا مدل YL1535T


آبسردکن ميديا مدل YL1535T

دیسپنسر (آب سردکن) رومیزی زیبای میدیا مدل «YL-1535T» دستگاهی است با کیفیت، جمع‌وجور و کارآمد. این دستگاه ،کوچک است و آن را می‌توان روی میز یا کابینت قرار داد. این محصول دارای طراحی بسیار زیبا و شکیل است . این آبسردکن دارای دو خروجی آب سرد و گرم و کارکرد آن در سه حالت آب‌گرم، ولرم (دمای اتاق) و سرد است  و در قسمتی که لیوان قرار می‌گیرد سینی چکه‌گیر وجود دارد.  گروه  Midea  یکی از بزرگترین مجموعه­ های صنعتی کشور چین است و دامنه وسیعی از محصولات لوازم خانگی را تولید می‌کند و امروزه یکی از بزرگترین شرکتهای سازنده دستگاههای خانگی در سطح جهان است. این شرکت در نمایشگاه­های طراحی سراسر دنیا، موفق به کسب بیش از 40 جایزه طراحی از جمله جوایز معتبر Red Dot، iF وGood Design Award شده است.

مبلغ واقعی 1,785,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 1,695,750 تومان

افزودن به سبد خرید
  انتشار : ۵ آبان ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 975

دیدگاه های کاربران (0)

اهواز-کیان پارس-بازار مرو-شماره های 70 و 71

فروشگاه سیماب عرضه کننده سیستمهای تصفیه آب و تصفیه هوا و خدمات مربوط به آنها و مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی و صنعتی میباشد. تمام حقوق مادی و معنوی این سایت مربوط به فروشگاه سیماب اهواز میباشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما