در این سایت تلاش شده است همراه با معرفی وعرضه مدرنترین و کارآمدترین ترین سیستمهای تصفیه هوا وتصفیه آب و قطعات و فیلترها و خدمات مربوط به آنها،با ارایه مطالب اجتماعی ،تاریخی و فرهنگی و اخبار علمی و ورزشی از سایتها و کانالهای اجتماعی- به انتخاب مدیر سایت -،بازدید کنندگان در استفاده از این مطالب با ما شریک گردند.امید که مورد توجه و استفاده قرار گیرد . در صورتیکه دوستان مطلب قابل استفاده ای دارند میتوانند برای مدیر سایت ارسال نمایند تا در صورت تشخیص برای استفاده دیگر دوستان در سایت قرار داده شود.

ممبران فیلمتک آمریکا اصلی 50GPD


ممبران فیلمتک آمریکا اصلی 50GPD

 فیلتر مرحله چهارم دستگاه تصفیه آب خانگی موسوم به ممبران، مهم ترین فیلتر تصفیه آب در بین شش فیلتر دستگاه آب شیرین کن است . ممبران فیلمتک Filmtec اوریجینال و اصلی ، ساخت شرکتشیمیایی Dow و از زیر مجموعه های شرکت معظم جنرال الکتریک( GE)  آمریکا و معروفترین برند ممبران است . اجزای ممبران فیلتر مرحله چهارم تصفیه آب تشکیل شده از یکسری لایه های کرم و سفید رنگ که به صورت فشرده در کنار هم با یک پوسته ی معمولا" آبی رنگ قرار گرفته اند و میزان املاح محلول آب ( TDS ) را تا حد زیادی کاهش میدهد و آب سبک سالمی را که مناسب آشامیدن برای  انسان است مهیا میسازد . متاسفانه هم اکنون در بازار ممبرانهای مختلفی با نام و شکل و شمایل فیلمتک عرضه میگردد که اصل نمی باشند و طبعا عمر بسیار کوتاهی(بعضا زیر 3ماه) دارند.تشخیص این نوع ممبرانها از نوع اصلی حتی برای بسیاری از فروشندگان و نصابها نیز امکان پذیر نیست و تنها راه اطمینان از اصالت این ممبرانها، خرید از فروشندگان با سابقه و خوشنام و مطمین میباشد.

فروشگاه سیماب اهواز به عنوان یکی از قدیمیترین و شناخته شده ترین مراکز تخصصی سیستمهای تصفیه آب خانگی در سطح استان و کشور این اطمینان را به شما میدهد که کلیه ممبرانها ی ارایه شده توسط فروشگاه و نصابهای ما ازنوع مرغوب و اصلی و دارای طول عمر بیش از یکسال برای مصارف نرمال خانگی میباشد.

همچنین امکان عرضه ممبرانهای فیلمتک به صورت تعدادی به قیمت همکاری برای متقاضیان و همکاران وجود دارد.جهت اطلاع از قیمت همکاری روز با شماره 09161112906 تماس حاصل نمایید.

<!--EndFragment-->

 

 

 

مبلغ واقعی 228,000 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 205,200 تومان

افزودن به سبد خرید
  انتشار : ۷ اسفند ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1199

دیدگاه های کاربران (0)

اهواز-کیان پارس-بازار مرو-شماره های 70 و 71

فروشگاه سیماب عرضه کننده سیستمهای تصفیه آب و تصفیه هوا و خدمات مربوط به آنها و مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی و صنعتی میباشد. تمام حقوق مادی و معنوی این سایت مربوط به فروشگاه سیماب اهواز میباشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما