در این سایت تلاش شده است همراه با معرفی وعرضه مدرنترین و کارآمدترین ترین سیستمهای تصفیه هوا وتصفیه آب و قطعات و فیلترها و خدمات مربوط به آنها،با ارایه مطالب اجتماعی ،تاریخی و فرهنگی و اخبار علمی و ورزشی از سایتها و کانالهای اجتماعی- به انتخاب مدیر سایت -،بازدید کنندگان در استفاده از این مطالب با ما شریک گردند.امید که مورد توجه و استفاده قرار گیرد . در صورتیکه دوستان مطلب قابل استفاده ای دارند میتوانند برای مدیر سایت ارسال نمایند تا در صورت تشخیص برای استفاده دیگر دوستان در سایت قرار داده شود.

سری فیلتر تصفیه آب 4تایی فلاکستک


سری فیلتر تصفیه آب 4تایی فلاکستک

<!--StartFragment(2عدد)<!--EndFragment-->

سری 4تایی فیلترهای تصفیه آب شامل 2 عدد فیلتر اول 1 میکرون و فیلترهای دوم و سوم هرکدام یک عدد با مارک فلاکستک ساخت تایوان و بسیار مرغوب میباشد که در بسته بندی مرغوب و محکم و شکیلی عرضه میگردند.

همچنین امکان سفارش این فیلترهادر کارتنهای 7بسته ای باقیمت ویژه همکاران و قابلیت ارسا ل به کلیه نقاط کشور فراهم میباشد.جهت سفارش با شماره 09161112906 تماس حاصل فرمایید.

مبلغ واقعی 68,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 64,600 تومان

افزودن به سبد خرید
  انتشار : ۷ اسفند ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1064

دیدگاه های کاربران (0)

اهواز-کیان پارس-بازار مرو-شماره های 70 و 71

فروشگاه سیماب عرضه کننده سیستمهای تصفیه آب و تصفیه هوا و خدمات مربوط به آنها و مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی و صنعتی میباشد. تمام حقوق مادی و معنوی این سایت مربوط به فروشگاه سیماب اهواز میباشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما