در این سایت تلاش شده است همراه با معرفی وعرضه مدرنترین و کارآمدترین ترین سیستمهای تصفیه هوا وتصفیه آب و قطعات و فیلترها و خدمات مربوط به آنها،با ارایه مطالب اجتماعی ،تاریخی و فرهنگی و اخبار علمی و ورزشی از سایتها و کانالهای اجتماعی- به انتخاب مدیر سایت -،بازدید کنندگان در استفاده از این مطالب با ما شریک گردند.امید که مورد توجه و استفاده قرار گیرد . در صورتیکه دوستان مطلب قابل استفاده ای دارند میتوانند برای مدیر سایت ارسال نمایند تا در صورت تشخیص برای استفاده دیگر دوستان در سایت قرار داده شود.

آب سردکن هیوندای مدل W2-310 L


آب سردکن هیوندای مدل W2-310 L

ابسرد کن و آبگرم کن هیوندا مدل W2-310L با قابلیت اتصال مستقیم به آب شهری و تصفیه هم زمان آن مناسب جهت تهیه آب سرد ( از ۲ تا ۷ درجه سانتیگراد ) و گرم ( از ۸۰ تا ۹۰ درجه سانتی گراد ) در مطب پزشکان ، شرکت های کوچک ، هتل ها ، فروشگاه ها می باشد .
این آبسرد کن با ۴ مرحله تصفیه آب ، آبی گوارا و عاری از هر گونه رسوب ، ذرات ریز معلق را برای آشامیدن فراهم می کند :
مرحله اول : فیلتر رسوب گیر ( Sediment filter )
مرحله دوم : فیلتر کربنی اولیه ( Pre-carbon filter )
مرحله سوم : فیلتر غشایی  ( UF Membrane filter )
مرحله چهارم : فیلتر کربنی ثانویه ( Post carbon filter )
همچنین سیستم تصفیه در این مدل آبسرد کن با حفظ مواد معدنی موجود در آب ، علاوه بر حذف کلیه آلودگی های شیمیایی ، میکروبی ، کلرو مواد آلی باعث حذف بوهای نامطبوع که باعث طعمدار شدن آب می شوند ، نیزمی شود .
همچنین سیستم تصفیه در این آبسرد کن از آلودگی مجدد آب جلوگیری به عمل می آورد . با سیستم تصفیه قوی که در این مدل آبسرد کن وجود دارد تمام مواد آلاینده مثل فلزات سنگین ، باکتری ها و ویروسها ( تا ۰٫۰۲ میکرون ) حذف می شوند . تعویض فیلتر در این دستگاه بسیار سریع و آسان می باشد.

مبلغ واقعی 4,800,000 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 4,320,000 تومان

افزودن به سبد خرید
  انتشار : ۵ اسفند ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 974

دیدگاه های کاربران (0)

اهواز-کیان پارس-بازار مرو-شماره های 70 و 71

فروشگاه سیماب عرضه کننده سیستمهای تصفیه آب و تصفیه هوا و خدمات مربوط به آنها و مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی و صنعتی میباشد. تمام حقوق مادی و معنوی این سایت مربوط به فروشگاه سیماب اهواز میباشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما