در این سایت تلاش شده است همراه با معرفی وعرضه مدرنترین و کارآمدترین ترین سیستمهای تصفیه هوا وتصفیه آب و قطعات و فیلترها و خدمات مربوط به آنها،با ارایه مطالب اجتماعی ،تاریخی و فرهنگی و اخبار علمی و ورزشی از سایتها و کانالهای اجتماعی- به انتخاب مدیر سایت -،بازدید کنندگان در استفاده از این مطالب با ما شریک گردند.امید که مورد توجه و استفاده قرار گیرد . در صورتیکه دوستان مطلب قابل استفاده ای دارند میتوانند برای مدیر سایت ارسال نمایند تا در صورت تشخیص برای استفاده دیگر دوستان در سایت قرار داده شود.

دستگاه تصفیه هوای ماشین و اتاق کام فرش تایوان مدل HM-8510


دستگاه تصفیه هوای ماشین و اتاق کام فرش تایوان مدل HM-8510

این دستگاه زیبا با کارایی بالا توسط نصب به جافندکی خودرو قابل استفاده در وسیله نقلیه شما میباشد و در اتاق و یا دفتر کارنیز با استفاده از آدابتور مخصوص که جداگانه عرضه میگردد،مورد استفاده قرار میگیرد..
توان مصرفی دستگاه 8 وات است .
این دستگاه دارای 5 مکانیزم جهت تصفیه و بهسازی هوا به شرح زیر میباشد:
1-تصفیه میکربی توسط فیلتر هپا
2-تصفیه هوا بوسیله فیلتر فوتوکاتالیست .
3-ایجاد هوای لطیف با ایجاد یونهای منفی .
4-حذف بوی نامطلوب و دود سیگار فیلتر کربن فعال .
5-ضدعفونی نمودن هوا توسط UV LIGHT

ابعاددستگاه 7.5cmx12cmx21cm میباشد و براحتی میتوان آن را در هر قسمت از ماشین نصب نمود و یا در اتاق روی میز تحریر یا میز کار،کنار تلویزیون و روی تاقچه قرار داد.

مبلغ واقعی 265,000 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 238,500 تومان

افزودن به سبد خرید
  انتشار : ۵ اسفند ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1115

دیدگاه های کاربران (0)

اهواز-کیان پارس-بازار مرو-شماره های 70 و 71

فروشگاه سیماب عرضه کننده سیستمهای تصفیه آب و تصفیه هوا و خدمات مربوط به آنها و مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی و صنعتی میباشد. تمام حقوق مادی و معنوی این سایت مربوط به فروشگاه سیماب اهواز میباشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما