در این سایت تلاش شده است همراه با معرفی وعرضه مدرنترین و کارآمدترین ترین سیستمهای تصفیه هوا وتصفیه آب و قطعات و فیلترها و خدمات مربوط به آنها،با ارایه مطالب اجتماعی ،تاریخی و فرهنگی و اخبار علمی و ورزشی از سایتها و کانالهای اجتماعی- به انتخاب مدیر سایت -،بازدید کنندگان در استفاده از این مطالب با ما شریک گردند.امید که مورد توجه و استفاده قرار گیرد . در صورتیکه دوستان مطلب قابل استفاده ای دارند میتوانند برای مدیر سایت ارسال نمایند تا در صورت تشخیص برای استفاده دیگر دوستان در سایت قرار داده شود.

آیا دستگاههای تصفیه هوا اثری روی دود سیگار دارند؟


         اگر شما قصد خرید تصفیه کننده هوا یی را دارید،گزینه های متعددی پیش رویتان است. اما اگر به دنبال تصفیه کننده هوایی باشید که دود سیگار را از بین ببرد، هیچ شانسی ندارید. دود تنباکو از آلاینده های های گاز ی و ذرات ریز تشکیل شده است. اکثر دستگاههای تصفیه هوا،  برای حذف آلاينده های گازي طراحی نشده اند. هدف فیلترهای مکانیکی هوا مانند فیلترهای هپا (HEPA) و روشهای الکترونیکی تصفیه هوا مانند یونیزاسیون، حذف ذرات است.  استفاده از دستگاه های تمیز کننده هوا می تواند باعث کاهش (هرچند نه به صورت 100 درصد)سطح ذرات ریز موجود در  هوا شود،اما تحقیقات نشان می دهد که این دستگاه ها  ممکن است اثرات مضر برای سلامتی، ناشی از آلودگی های داخل خانه مانند سیگار را کاهش ندهند. یک سری دستگاه های تصفیه هوا هم، ازن  تولید می کنند که عامل تحریک ریه است. البته ازن در صورتیکه در محدوده استانداردهای تعریف شده برای سلامت تولید شود دارای توانایی کمی برای حذف آلاینده هایی مانند دود سیگار است. بهترین روش برای محافظت از افراد غیر سیگاری از دود سیگار افراد سیگاری، این است که  سیگار کشیدن را در منزلتان ممنوع کنیدو اگر خودتان سیگاری هستید، این دلیل خوبی برای ترک آن است.

  انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 1174

اهواز-کیان پارس-بازار مرو-شماره های 70 و 71

فروشگاه سیماب عرضه کننده سیستمهای تصفیه آب و تصفیه هوا و خدمات مربوط به آنها و مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی و صنعتی میباشد. تمام حقوق مادی و معنوی این سایت مربوط به فروشگاه سیماب اهواز میباشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما