در این سایت تلاش شده است همراه با معرفی وعرضه مدرنترین و کارآمدترین ترین سیستمهای تصفیه هوا وتصفیه آب و قطعات و فیلترها و خدمات مربوط به آنها،با ارایه مطالب اجتماعی ،تاریخی و فرهنگی و اخبار علمی و ورزشی از سایتها و کانالهای اجتماعی- به انتخاب مدیر سایت -،بازدید کنندگان در استفاده از این مطالب با ما شریک گردند.امید که مورد توجه و استفاده قرار گیرد . در صورتیکه دوستان مطلب قابل استفاده ای دارند میتوانند برای مدیر سایت ارسال نمایند تا در صورت تشخیص برای استفاده دیگر دوستان در سایت قرار داده شود.

حقایقی در مورد دستگاههای تصفیه هوا


حقایقی در مورد تصفیه کننده های هوا

چرا ما به دستگاههای تصفیه هوا نیازمندیم؟

دکتر "لورا شلزینگر" زمانی عنوان کرد:"اگر شما تصفیه کننده هوا نداشته باشید،خودتان تصفیه کننده هوا هستید."متاسفانه این گفته کاملا صحیح است.آیا تاکنون به این فکر کرده اید که ششهای شما،تنها فیلترهای هوای منزلتان هستند؟خوب،در مورد بسیاری از خانواده ها، جواب مثبت است.ذرات آلاینده و آلرژی زایی که درون خانه شما در حال چرخشند، سرانجام  بر کف منزل،وسایل خانه،سطح میز...و ششهای شما مینشینند. تنها هنگامی چنین نمیشود که شما یک دستگاه تصفیه هوای خوب داشته باشید.

خوب،دقیقا چه مواد خطرناکی پیرامون محیط زندگیتان شناورند؟

بررسی میکنیم:

  • میکروبها: حاصل ازجرمها،ویروسها،باکتریها و قارچها و کپکها
  • بوها:ناشی از دود سیگار، سطل زباله،آشپزی،بدن و حیوانات خانگی
  • گازها و بخارات شیمیایی(ترکیبات آلی فرار-یا VOC’s):موجود در بنزن،دود سیگار،فرمالدئید،لاک ناخن و غیره
  • ذرات:نظیر عوامل آلرژی زا،غبارات،مایتها،گرده ها،پرو پشم حیوانات خانگی،ذرات موجود در دود سیگار

دستگاههای تصفیه هوا تا چه میزان این آلاینده ها را حذف میکنند؟جواب این است که این به نوع دستگاه تصفیه هوایی که به کار میبرید بستگی دارد که مکانیکی، مانند سیستمهای هپا(HEPA)،یا فیلتراسیون الکترو ستاتیک نظیر تصفیه کننده های یونی(یا ترکیبی از هردو اینها)باشد.در قسمت بعد مروری میکنیم برچند نوع سیستم تصفیه هوا: سیستمهای مکانیکی دارای فیلترهای هپا،دستگاههای الکترونیکی نظیر یونسازها،تصفیه کننده های ازنی،دستگاههای کربنی و دستگاههای مبتنی بر نور ماورائ بنفش(uv). پس از آن ، جدول ساده ای ایجاد کرده ایم که در تشخیص اختلافات بین هرکدام از این تصفیه کننده ها به شما کمک میکند.

 

 نوشته شده در 21 اسفند 96 توسط سیامک هوشنگی

  انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 948

اهواز-کیان پارس-بازار مرو-شماره های 70 و 71

فروشگاه سیماب عرضه کننده سیستمهای تصفیه آب و تصفیه هوا و خدمات مربوط به آنها و مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی و صنعتی میباشد. تمام حقوق مادی و معنوی این سایت مربوط به فروشگاه سیماب اهواز میباشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما