در این سایت تلاش شده است همراه با معرفی وعرضه مدرنترین و کارآمدترین ترین سیستمهای تصفیه هوا وتصفیه آب و قطعات و فیلترها و خدمات مربوط به آنها،با ارایه مطالب اجتماعی ،تاریخی و فرهنگی و اخبار علمی و ورزشی از سایتها و کانالهای اجتماعی- به انتخاب مدیر سایت -،بازدید کنندگان در استفاده از این مطالب با ما شریک گردند.امید که مورد توجه و استفاده قرار گیرد . در صورتیکه دوستان مطلب قابل استفاده ای دارند میتوانند برای مدیر سایت ارسال نمایند تا در صورت تشخیص برای استفاده دیگر دوستان در سایت قرار داده شود.

پیش‌بینی فعال شدن کانون‌های داخلی / تا باران نیاید خاک از خوزستان نمی‌رود


p><!--StartFragment

مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی وزش باد و در پی آن احتمال فعال شدن کانون‌های داخلی گرد و غبار از ظهر فردا خبر داد.
 
کوروش بهادری با اشاره به تداوم پدیده گرد و غبار در بیشتر شهرهای خوزستان، اظهار کرد: در حال حاضر به دلیل اینکه در هوا و جو تغییراتی ایجاد نشده است، وضعیت گرد و خاک در بیشتر شهرها پایدار مانده است ولی به تدریج دید افقی بهتر خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه در حال حاضر دید افقی در اهواز به 2 کیلومتر رسیده است، افزود: در حال حاضر، گرد و خاک در حال فرونشست است و زمانی این پدیده کاملا از خوزستان خارج می‌شود که بارش قابل ملاحظه یا تغییرات جوی مناسبی داشته باشیم.
 
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: از ظهر فردا به دلیل وزش باد شدید احتمال فعال شدن کانون‌های داخلی گرد و غبار وجود دارد و ممکن است مناطقی مثل اهواز، شادگان، ماهشهر، امیدیه، درگیر پدیده گرد و خاک شوند.
 
بهادری ادامه داد: همچنین پیش‌بینی می‌شود فردا شاهد بارش پراکنده در شمال خوزستان باشیم.
 
وی بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته اهواز با 18 درجه سانتی‌گراد و ایذه با یک درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین نقاط خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 6 تا 18 درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.
p><!--EndFragment

  انتشار : ۷ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 940

اهواز-کیان پارس-بازار مرو-شماره های 70 و 71

فروشگاه سیماب عرضه کننده سیستمهای تصفیه آب و تصفیه هوا و خدمات مربوط به آنها و مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی و صنعتی میباشد. تمام حقوق مادی و معنوی این سایت مربوط به فروشگاه سیماب اهواز میباشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما