در این سایت تلاش شده است همراه با معرفی وعرضه مدرنترین و کارآمدترین ترین سیستمهای تصفیه هوا وتصفیه آب و قطعات و فیلترها و خدمات مربوط به آنها،با ارایه مطالب اجتماعی ،تاریخی و فرهنگی و اخبار علمی و ورزشی از سایتها و کانالهای اجتماعی- به انتخاب مدیر سایت -،بازدید کنندگان در استفاده از این مطالب با ما شریک گردند.امید که مورد توجه و استفاده قرار گیرد . در صورتیکه دوستان مطلب قابل استفاده ای دارند میتوانند برای مدیر سایت ارسال نمایند تا در صورت تشخیص برای استفاده دیگر دوستان در سایت قرار داده شود.

استفاده از یون منفی در تصفیه هوا


استفاده از یون منفی در تصفیه هوا

       هوا در کنار آب مهمترین ذخایر سیاره ما هستند. هوای پاک خالص برای زنده ماندن تمامی موجودات زنده و ما آدم ها ضروری است.

        ما اصول تصفیه هوا را از طبیعت آموخته ایم: یعنی یونیزه کردن هوا بوسیله ولتاژ بالا و اکسیژن فعال.با در نظر گرفتن این حقیقت که غلظت بالاتر یون های دارای انرژی در هوای کوهستان و اطراف دریا و دریاچه ها و دیگر منابع طبیعی، هوای سالم تری برای تنفس ما هستند. به طوری که هوای غنی از اکسیژن کنار دریا برای معالجه بیماران، بخصوص بیماران ریوی توصیه می شود.

      فضاهای داخلی توسط آلاینده هایی مثل: بوی بد، گرده های گل، هاگ های قارچ ها، ویروس ها، باکتری ها، ذرات معلق و غیره که هوایی غیر قابل تنفس و بیماری زا دارند با به کار بردن سیستم های تولید یون منفی، اکسیژن اتمسفری مناسب برای تنفس خواهند داشت. سیستم های متکی بر فیلتر ها در این موارد کمکی نمی کنند و کافی نیستند. در مواردی که از یونیزاسیون متراکم و با شدت در ایر کاندیشن ها (هواسازها) استفاده می کنیم، علاوه بر تامین هوای سالم میزان آلودگی هوا نیز بکاهش چشمگیری میابد. قاعده استفاده از روش  یونیزاسیون دوقطبی (Bipolar Ionization) که اکثر دستگاه های تصفیه هوا با آن کار میکنند، از طبیعت اقتباس شده است و به همان روش که در طبیعت رخ می دهد هوا را پاک و سرشار از یون منفی اکسیژن می کنند.

  انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 998

اهواز-کیان پارس-بازار مرو-شماره های 70 و 71

فروشگاه سیماب عرضه کننده سیستمهای تصفیه آب و تصفیه هوا و خدمات مربوط به آنها و مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی و صنعتی میباشد. تمام حقوق مادی و معنوی این سایت مربوط به فروشگاه سیماب اهواز میباشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما