در این سایت تلاش شده است همراه با معرفی وعرضه مدرنترین و کارآمدترین ترین سیستمهای تصفیه هوا وتصفیه آب و قطعات و فیلترها و خدمات مربوط به آنها،با ارایه مطالب اجتماعی ،تاریخی و فرهنگی و اخبار علمی و ورزشی از سایتها و کانالهای اجتماعی- به انتخاب مدیر سایت -،بازدید کنندگان در استفاده از این مطالب با ما شریک گردند.امید که مورد توجه و استفاده قرار گیرد . در صورتیکه دوستان مطلب قابل استفاده ای دارند میتوانند برای مدیر سایت ارسال نمایند تا در صورت تشخیص برای استفاده دیگر دوستان در سایت قرار داده شود.

سوداساز و نوشابه ساز کلایموکس


سوداساز و نوشابه ساز کلایموکس

کلایموکس یک دستگاه مدرن با ظاهری زیبا و طراحی کشور آلمان می باشد که می توانید آن را در آشپزخانه، محل کار، باشگاههای ورزشی، رستورانها داشته باشید. کلایموکس بسیار ظریف ساخته شده و بدون نیاز به انرژی برق یا باتری، کار می کند. کلایموکس آب گازدار و نوشیدنی های گازدار در طعم های متنوع تولید می کند تا با سلیقه همه افراد خانواده هماهنگ باشد.

 

مبلغ واقعی 9,970,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 9,471,500 تومان

افزودن به سبد خرید
  انتشار : ۵ اسفند ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 2119

اهواز-کیان پارس-بازار مرو-شماره های 70 و 71

فروشگاه سیماب عرضه کننده سیستمهای تصفیه آب و تصفیه هوا و خدمات مربوط به آنها و مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی و صنعتی میباشد. تمام حقوق مادی و معنوی این سایت مربوط به فروشگاه سیماب اهواز میباشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما