در این سایت تلاش شده است همراه با معرفی وعرضه مدرنترین و کارآمدترین ترین سیستمهای تصفیه هوا وتصفیه آب و قطعات و فیلترها و خدمات مربوط به آنها،با ارایه مطالب اجتماعی ،تاریخی و فرهنگی و اخبار علمی و ورزشی از سایتها و کانالهای اجتماعی- به انتخاب مدیر سایت -،بازدید کنندگان در استفاده از این مطالب با ما شریک گردند.امید که مورد توجه و استفاده قرار گیرد . در صورتیکه دوستان مطلب قابل استفاده ای دارند میتوانند برای مدیر سایت ارسال نمایند تا در صورت تشخیص برای استفاده دیگر دوستان در سایت قرار داده شود.

۳ طلای دیگر ورزشکاران زورخانه‌ای ایران در بازی‌های همبستگی اسلامی اجرای ورزشهای پهلوانی و زورخانه ای در بیرجند روز دوم مسابقات ورزش‌های زورخانه‌ای بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی با برگزاری سه رقابت


۳ طلای دیگر ورزشکاران زورخانه‌ای ایران در بازی‌های همبستگی اسلامی

اجرای ورزشهای پهلوانی و زورخانه ای در بیرجند

روز دوم مسابقات ورزش‌های زورخانه‌ای بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی با برگزاری سه رقابت حساس،عصر امروز به کار خود پایان داد.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های ورزش‌های زورخانه‌ای بازی‌های همبستگی اسلامی در باکو،ورزشکاران در سه رشته کباده، چرخ چمنی و میل سنگین با یکدیگر به رقابت پرداختند.
در رشته کباده،محسن گلستانی‌زاده از ایران قهرمان شد و نماینده عراق در رده دوم قرار گرفت. نمایندگان آذربایجان و تاجیکستان مشترکاً سوم شدند.
در چرخ چمنی علی جلیجو عنوان قهرمانی را کسب کرد. آذربایجان دوم و افغانستان و تاجبکستان مشترکا سوم شدند. جلیجو با این مدال سومین مدال طلای خود را بعد از کسب مدال تیمی و چرخ تیز از آن خود کرد.

در میل سنگین مصطفی مفید با بالای سر بردن ٣٠٠ میل سنگین ضمن به جا گذاشتن رکورد بازی‌های همبستگی، به مدال طلا رسید. ورزشکاران عراق و آذربایجان دوم و سوم شدند.در این قسمت تاجیکستان هم به عنوان سوم مشترک رسید.

مهندس محسن مهرعلیزاده،رییس فدراسیون جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کیومرث هاشمی،رییس کمیته ملی المپیک از نزدیک مسابقات فینال را تماشا کردند.
با احتساب نتایح امروز، تیم ملی ورزش‌های زورخانه‌ای یران با کسب 6 طلا و یک نقره، رکورددار کسب مدال طلا در کاروان اعزامی ایران به بازی‌های همبستگی شد.

  انتشار : ۱ خرداد ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 996

اهواز-کیان پارس-بازار مرو-شماره های 70 و 71

فروشگاه سیماب عرضه کننده سیستمهای تصفیه آب و تصفیه هوا و خدمات مربوط به آنها و مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی و صنعتی میباشد. تمام حقوق مادی و معنوی این سایت مربوط به فروشگاه سیماب اهواز میباشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما